Co będzie spędzać w tym roku sen z powiek CIO? Nad jakimi projektami pracują? Jakie zrealizowali? O opinie na te tematy poprosiliśmy członków społeczności CIONET reprezentujących: PKO BP; Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji we Wrocławiu; BEST SA; AmRest Holding SE; Liberty Global (właściciela UPC Polska); Zarząd Morskich Portów Szczecin i Świnoujście; Nowa Itaka; Rossman; Grupa Kęty; Optima; Nordea; Idea Bank; Grupa Onet; Moneygram; T-Mobile Polska i Tauron Polska Energia.

CIO, szefowie IT, CTO, CFO, osoby odpowiedzialne za infrastrukturę IT coraz częściej zastanawiają się jak wpisać w strategię trendy związane z cyfrową transformacją oraz w jaki sposób wykorzystać ją do wykreowania dodatkowej wartości i przychodów w swojej organizacji. Aż sześciu z poproszonych przez nas o opinie liderów cyfryzacji opisało doświadczenia swoich organizacji z tym związane. Pozostali dzielili się poradami dotyczącymi tematów związanych z automatyzacją, bezpieczeństwem i dbałością o doświadczenia klientów swoich firm. Nieodłączną rolą CIO jest także przywództwo biznesowe oraz zarządzanie talentami w swojej organizacji. W jaki sposób tego dokonać? Po odpowiedź zapraszamy do specjalnego wydania ITwiz.
Adam Jadczak, Redaktor Naczelny ITwiz

 

Z przyjemnością przedstawiamy numer specjalny magazynu ITwiz stworzony przez 17 liderów cyfryzacji z różnych branż, członków społeczności CIONET Polska. Pierwsze, tegoroczne wydanie magazynu ITwiz to początek współpracy CIONET i redakcji ITwiz, który od dawna z sukcesem popularyzuje nowoczesne podejście do IT w biznesie. Cieszymy się, że przedstawiciele CIONET zechcieli się podzielić swoimi opiniami i doświadczeniami z czytelnikami magazynu ITwiz i jednocześnie zaprezentować światu swoje unikalne kompetencje, pochwalić się sukcesami i opowiedzieć o swoich wątpliwościach.
Zapraszam do lektury.
Krzysztof Frydrychowicz, Managing Director, CIONET Poland

Na łamach magazynu ITwiz 1/2018 znalazły się, przygotowane przez członków społeczności CIONET artykuły dotyczące 6 wiodących tematów. Są to kolejno:

  • KREOWANIE WARTOŚCI I PRZYCHODÓW
  • CUSTOMER EXPERIENCE
  • AUTOMATYZACJA
  • BUSINESS LEADERSHIP
  • TALENT MANAGEMENT
  • CYBERBEZPIECZEŃSTWO

WIĘCEJ >>